Op vlucht naar sommige landen zijn luchtvaartmaatschappijen verplicht de overheid van deze landen met extra informatie te verstrekken over hun passagiers.
Daarom vragen wij onze gebruikers om kopieën van de benodigde documenten te scannen bij het boeken van vliegtickets voor bepaalde bestemmingen.
Na het boeken van een vliegticket stuurt onze klantenservice u een email met een gegevenslijst die bij de boeking moeten worden toegevoegd.
Hoe voeg ik visum en andere informatie toe aan mijn boeking?
Om visumgegevens aan de boeking toe te voegen ga naar de sectie
"Mijn rekening" – "Vluchten" – "Boeking№" – "Bestellen bewerken" – "Visumgegevens toevoegen". Klik voor meer informatie op de
link.
Let op!- U dient de gevraagde gegevens uiterlijk 72 uur voor vertrek in te vullen. Als u een ticket minder dan 72 uur voor vertrek boekt, vermeld u uw gegevens aan medewerker van Klantenservice.
- Als u de gevraagde informatie niet hebt, kan de registratie en paspoortcontrole moeilijk of onmogelijk zijn.
- Als we uw ticket niet kunnen uitgeven zonder invoering van extra informatie, zullen we contact met u opnemen op basis van de contactgegevens die u bij de boeking heeft opgegeven. Als u weigert om de vereiste gegevens te verstrekken, wordt uw reservering geannuleerd. De restitutie wordt in overeenstemming met de tariefregels gemaakt.
- U bent verantwoordelijk voor de naleving van de regels voor grensoverschrijding, voor de juistheid van de afgifte van visa en andere documenten die nodig zijn voor de reis. De geldigheid van uw paspoort en andere documenten moet voldoen aan de eisen van de landen van bestemming.
- Voor doorvoer door sommige landen moet de passagier een doorreisbewijs (of ander) visum hebben van dit land. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de consulaten / ambassades van de betreffende landen.
Informatie over de lijst met aanvullende gegevens en documenten is bestemd voor verklaring. Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met de betreffende ambassades /consulaten van het transitland en bestemming.
Dank u wel voor het antwoord
Indien u geen antwoord op uw vraag gekregen hebt,
neem dan contact op met onze
Klantendienst