Ja. Let hierbij op:
- Alle wijzigingen in het ticket (datum, route, etc.) zijn alleen mogelijk volgens de regels van het tarief dat van toepassing voor het ticket is, de interne regels van de vervoerders en de voorwaarden van het aanbestedingscontract. Voor sommige tickets zijn wijzigingen mogelijk niet verstrekt;
- Voor eventuele wijzigingen kunnen extra vervoerskosten toegepast worden.
Gedetailleerde voorwaarden kunt u lezen in de tariefregels of contact nement met Klantenservice.
Om uw ticket te wijzigen:
- Ga naar de sectie "Mijn rekening" – "Mijn bestellingen" – "Vluchten" – "Boeking №" – "Bestelling bewerken" – "Wijzigen datum /route" en ingeloggen op de site.
- Geef de gewenste datum en / of reisroute aan.
- Laat een reactie achter voor onze klantenservice, als u extra informatie op uw verzoek wilt toevoegen.
- Klik op de knop "Verzoek indienen"
Het antwoord op uw aanvraag, evenals informatie over de voorwaarden van de wijzigingen (indien mogelijk) worden in de reactie op uw aanvraag aangegeven en naar uw email gestuurd. Het ticket wordt pas gewijzigd na uw bevestiging via de sectie
"Mijn rekening" – "Mijn bestellingen" – "Vluchten" – "Boeking №" – "Bestelling bewerken" – "Wijzigen datum /route".
Lees meer over gedwongen veranderingen in datum / route.
Dank u wel voor het antwoord
Indien u geen antwoord op uw vraag gekregen hebt,
neem dan contact op met onze
Klantendienst