Als de luchtvaartmaatschappij één of meer vluchten van de passagiersroute heeft geannuleerd, worden de gegevens over de wijzigingen verzonden naar het door de passagier opgegeven e-mailadres en wordt aangeboden een alternatieve vlucht (indien beschikbaar) of een vlucht aangeboden door de luchtvaartmaatschappij.
De passagier moet akkoord gaan met de voorgestelde alternatieve vlucht of de vlucht annuleren.
Om akkord te gaan met de voorgestelde alternatieve vlucht moet u naar de sectie gaan
"Mijn rekening" – "Vluchten" – "Boeking №" – "Bestelling wijzigen" – "Wijzigen datum/route". De voorgestelde vlucht wordt op de pagina weergegeven. Klik op "Bevestigen". Een nieuwe reisbewijs wordt verzonden naar uw e-mailadres.
Als het voorgestelde alternatief niet bij je past en u wilt weigeren van de reis, ga naar de sectie
"Mijn rekening" – "Vluchten" – "Boeking №" – "Bestelling wijzigen" – "Verzoek om retour" en maak een verzoek om retour van het ticket.
Dank u wel voor het antwoord
Indien u geen antwoord op uw vraag gekregen hebt,
neem dan contact op met onze
Klantendienst