De actuele informatie voor reizigers in verband met het coronavirus kunt u vinden via deze link

De datum/route wijzigen

Om een datum/route wijziging aan te vragen:
  1. Selecteer de gewenste datum en/of nieuw vertrek-/aankomstpunt in de betreffende velden.
  2. In het veld "Opmerkingen" kunt u een nieuwe gewenste vlucht of een geschikte tijd opgeven.
  3. Klik op de knop "VERZOEK VERZENDEN".
  4. Na ontvangst van een foutberekening – betaal de kosten van de wijzigingen.
    Let op! Als u de datum/route voor alle passagiers in de bestelling wilt wijzigen moet u nieuwe gegevens opgeven voor elke passagier.

    Het verzoek wordt binnen 72 uur verwerkt.

    In sommige gevallen op basis van de tariefregels kan niet de datum en/of de route gewijzigd worden! De koper ontvangt op zijn e-mail de voorwaarden van de wijzigingen en het betalingsbedrag conform de regels van het luchtvaarttarief.

    Voordat u het opgegeven bedrag betaald heeft – de tickets blijven ongewijzigd!

    Conform de regels van het Aanbestedingscontract van Travelfrom.nl alle handelingen uitgevoerd in de sectie "MIJN REKENING" zijn door de koper persoonlijk gemaakt. De verantwoordelijkheid voor de juistheid van de gegevens is volledig de verantwoordelijkheid van de persoon die de wijziging van de gegevens op het ticket heeft gemaakt.