Als in de boeking wijzigingen zijn gedaan: vertrek/aankomst terminal; en/of het tijdstip van vertrek/vluchten aankomst, maar de tijd om over te stapen tussen geselecteerde vluchten is niet genoeg dan wordt naar het e-mailadres van de passagier opgegeven tijdens de registratie informatie verzonden over de veranderingen met een aanbod van alternatieve vlucht (indien beschikbaar) of een vlucht aangeboden door een luchtvaartmaatschappij. De passagier moet akkoord gaan met de voorgestelde alternatieve vlucht of de vlucht annuleren.
Om akkoord te gaan met de voorgestelde alternatieve vlucht ga naar de sectie
"Mijn rekening" – "Vliegtickets" – "Boeking№ " – "Bestelling wijzigen" – "Datum /route wijzigen". De voorgestelde vlucht wordt op de pagina weergegeven. Klik op 'Bevestigen'. Een nieuw reisbewijs wordt verzonden naar uw e-mailadres.
Als het voorgestelde alternatieve vlucht niet bij u past en u wilt weigeren van de reis, moet u naar de sectie gaan
"Mijn rekening" – "Vluchten" – "Boeking №" – "Bestelling bewerken" – "Verzoek om retourneren" en maak een verzoek om terugbetaling van het ticket.
Dank u wel voor het antwoord
Indien u geen antwoord op uw vraag gekregen hebt,
neem dan contact op met onze
Klantendienst