Let, bij het boeken van vluchten met een overstap, op vluchten die met "Aansluitingsgarantie" gemarkeerd zijn. Als u een aansluitende vlucht mist vanwege een vertraging, annulering of wijziging in vluchttijd, bieden we u een alternatieve vlucht aan of een volledige terugbetaling voor het ongebruikte vliegticket*. We zullen ook de transportkosten vergoeden als de vlucht naar een andere luchthaven wordt overgebracht. Bij een vlucht die meer dan 4 uur vertraging heeft, hebt u recht op eten en drinken en ook op een hotel als de vlucht meer dan 8 uur vertraging heeft.
Neem zo snel mogelijk contact op met onze Klantendienst, als uw vlucht is gewijzigd, vertraagd of geannuleerd.
Let op! We raden u aan om bij het kopen van een vliegticket de voorwaarden voor het bagagevervoer goed door te nemen. In sommige gevallen moet de bagage op de overstapluchthaven worden opgehaald en opnieuw worden ingecheckt voor de volgende vlucht.
*Als er minder dan 48 uur voor vertrek overblijft
Als er meer dan 48 uur voor vertrek overblijft, zijn wij degenen die de beslissing nemen of we het geld terugbetalen of u een andere vlucht aanbieden.
Dank u wel voor het antwoord
Indien u geen antwoord op uw vraag gekregen hebt,
neem dan contact op met onze
Klantendienst