In de meeste gevallen zijn deze wijzigingen alleen mogelijk om onjuist ingevoerde passagiersgegevens te corrigeren (fouten in naam en achternaam, geboortedatum, veld). Een volledige wijziging van de gegevens van de Passagier naar de gegevens van een andere persoon is voorzien in de regels van de luchtvaartmaatschappijen in afzonderlijke gevallen.Hoe opstellen een verzoek om passagiersgegevens te wijzigen:
- Inloggen in de sectie "Mijn rekening" – "Vluchten" – "Boeking №" – "Bestelling bewerken" – "Wijziging van passagiersgegevens". Selecteer vervolgens "Persoonlijke gegevens" in de vervolgkeuzelijst.
- Selecteer de juiste gegevens in de betreffende velden (naam /achternaam /geslacht /geboortedatum).
- Klik op "VERZOEK VERZENDEN".
- Na het ontvangen van een berekening - betaal de kosten van het maken van wijzigingen.
Wijzigingen kunnen worden gedaan zonder extra betaling, mogelijk met toeslag of verboden. De informatie over de voorwaarden van wijzigingen en te betalen bedrag wordt verzonden naar het e-mailadres van de koper (indien van toepassing).
Als u een reactie op uw e-mail ontvangt ga naar de sectie
"Mijn rekening" – "Vluchten" – "Boeking №" – "Bestelling bewerken" – "Paspoortgegevens wijzigen" – "Persoonsgegevens" en betaal de kosten van wijzigingen voor het verloop van de opgegeven datum en tijd .
Gegevenswijzigingen worden gedaan na ontvangst van de betalingsbevestiging. De melding van wijzigingen wordt verzonden naar e-mailadres van de koper.
Dank u wel voor het antwoord
Indien u geen antwoord op uw vraag gekregen hebt,
neem dan contact op met onze
Klantendienst