Als u voor de boeking "Rechtstreeks aan de luchtvaartmaatschappij" heeft betaald, maar de luchtvaartmaatschappij weigerde de betaling met de foutstatus melding "Fout. Onvoldoende fondsen op de betaalpas ", kunt u de betalingspoging opnieuw proberen. Om dit te doen, moet u het geld op de betaalkaart storten of neem contact met de klantenservice van bank om beperking voor de transactie te verwijderen.
Om de betalingspoging nogmaals te proberen:- Ga naar de sectie "Mijn rekening" – "Vliegtickets" – "Boeking №" – "Bestelling bewerken".
- Klik op "het geld was op de betaalpas gestort".
Let op!- Als u op "Bevestigen" klikt, bevestigt u dat u het geld op de betaalkaart heeft gestort/de beperkingen waren verwijderd en u akkoord gaat met het opnieuw afschrijving van het geld van uw betaalpas om de bestelling af te ronden.
- Luchtvaartmaatschappijen hebben het recht om de kostprijs van de tickets voor hun vluchten eenszins te wijzigen of een onbetaalde boeking te annuleren voordat ze worden uitgegeven, zonder het agentschap en klanten te waarschuwing. Bovendien is er geen mogelijkheid om tickets voor dezelfde prijs te boeken. Het agentschap is niet verantwoordelijk voor de handelingen van de luchtvaartmaatschappij omdat het agentschap alleen de functie van een tussenpersoon verricht. Als het ticket niet kan worden afgegeven dan informeert de Klantenservice u hierover.
- Als uw betaalkaart voldoende geld heeft, maar de betaling wordt afgewezen, controleer dan de mogelijke redenen van de weigering van transactie via de link.
Dank u wel voor het antwoord
Indien u geen antwoord op uw vraag gekregen hebt,
neem dan contact op met onze
Klantendienst