Redenen voor een fout met inloggen:
1. De ingevoerde e-mail is onjuist.Controleer de spelling van het e-mailadres. Als u na de aanmelding op de site geen e-mail hebt ontvangen van Travelfrom.nl heeft u mogelijk de verkeerde gegevens van het e-mailadres (bijvoorbeeld het domein ..... @ gmail.nl in plaats daarvan ..... @ gmail.com ). In dit geval kunt u contact opnemen met de Klantenservice van de site.
2. Het wachtwoord dat u hebt ingevoerd is onjuist.
Controleer of het wachtwoord correct is. Houd er rekening mee dat het systeem voor of na het wachtwoord een enkel teken heeft. Na 5 keer door in te voeren van het verkeerde wachtwoord wordt het account geblokkeerd. Na 120 minuten zal het systeem automatisch ontgrendelen en u kunt het opnieuw proberen. Als u uw wachtwoord niet kunt herinneren gebruik dan de herstelfunctie: klik op "Wachtwoord vergeten?" En voer uw e-mail in het login venster. Binnen 15 minuten wordt naar het opgegeven e-mail adres twee brieven verzonden: met een link om het verzoek te bevestigen en met een nieuw wachtwoord.
3. Verkeerde toetsenbord opties zijn geselecteerd.
Controleer de taal van het toetsenbord en of de Caps Lock-modus is ingeschakeld.
4.De aankoop is op een andere site gemaakt.
Misschien heb je een bestelling gemaakt op een vergelijkbare site en niet op Travelfrom.nl. Om deze reden zijn uw gegevens in onze systeem niet beschikbaar.
5.Uw browser versie is verouderd.Als uw browser: Internet Explorer 8 en oudere, of Opera 10 en oudere, probeer dan in te loggen op een andere, nieuwere versie van de browser of de update van uw software te installeren.
6. U heeft deze app geblokkeerd om uw e-mail adres te gebruiken.
Wijzig uw privacyinstellingen van deze app in uw persoonlijke account op het sociale netwerk en meld u opnieuw aan.
Na een succesvolle inloggen raden wij u aan de wijzigingsfunctie van wachtwoord te gebruiken, die beschikbaar in de sectie
"Mijn rekening". In de sectie "Account Setup" kunt u het wachtwoord veranderen naar een handige voor toekomstig gebruik.
Lees
hoe u zich kunt registreren en inloggen..
Als de bovenstaande methoden de probleem niet hebben opgelost om op de site in te logen of u bent er zeker van dat de fout met het inloggen optreedt om een andere reden - neem dan contact op met de klantenservice.
Dank u wel voor het antwoord
Indien u geen antwoord op uw vraag gekregen hebt,
neem dan contact op met onze
Klantendienst