Vliegtickets kunnen in de regel
niet opnieuw worden geregistreerd aan een andere persoon.
Als de naam, achternaam of geslacht op uw ticket niet overeenkomt met de gegevens in het document waarmee het ticket was geboekt (bijvoorbeeld een buitenlands paspoort), kunt u ons een verzoek tot correctie van de gegevens sturen.
Houd er rekening mee dat zelfs kleine wijzigingen in de naam kunnen worden verboden of toegestaan met toeslag, afhankelijk van de regels van de luchtvaartmaatschappij, en voor wijzigingen het servicegeld van het Agentschap kan worden toegepast.
Om een naamwijziging aan te vragen:
- Ga naar de sectie "Mijn rekening" – "Mijn bestellingen" – "Vluchten" – "Boeking №" – "Bestelling bewerken" – "Passagiersgegevens wijzigen" door in te loggen op de website.
- Slui bij het verzoek een kopie van de eerste informatiepagina van het paspoort (of ander document waarmee de boeking was gemaakt) van de passagier voor wie wijzigingen moet gemaakt worden.
- Laat een reactie achter voor onze Klantenservice als u extra informatie op uw verzoek wilt toevoegen.
Houd er rekening mee dat deze procedure tot 2 weken kan duren. Een vertegenwoordiger van onze Klantenservice zal per e-mail contact met u opnemen zodra de luchtvaartmaatschappij akkoord gaat.
Dank u wel voor het antwoord
Indien u geen antwoord op uw vraag gekregen hebt,
neem dan contact op met onze
Klantendienst