De luchtvaartmaatschappij kan eenzijdig vluchten annuleren of wijzigingen aanbrengen in het vluchtschema. We informeren de passagier daarover per e-mail. Om alle benodigde informatie binnen handbereik te hebben of om snel informatie over alle wijzigingen in uw boeking te krijgen, boekt u een sms notificatie-dienst!
Op de website Travelfrom.nl kunt SMS notificatie dienst kiezen:
- In het geval van vluchtannulering.
- In geval van annulering en uitstel van de vlucht ontvangt u een SMS-bericht over de wijziging. Gedetailleerde informatie over de vlucht zal worden verzonden naar uw e-mail.
- Gedetailleerde beschrijving van route van de vlucht — optie "Mobile route". U zal een bericht ontvangen die zal het volgende bevatten: boekingsnummer, ticket-nummer, locator van luchtvaartmaatschappij, datum en tijd, terminal van vertrek en/of aankomst (niet altijd beschikbaar, afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij). Bij het bestellen van diensten voor meer dan 48 uur voor vertrek, ontvangt u 2 SMS berichten: de eerste onmiddellijk na betaling en uitgifte van het ticket en de tweede — 24 uur voor vertrek.
- Informatie over uw boeking (boekingsnummer, ticket-nummer, locator van luchtvaartmaatschappij) — de optie "SMS-ticket".
- Het bericht over de landing van een vliegtuig op een opgegeven telefoonnummer.
De kosten van SMS-bericht zullen worden vermeld op de pagina voor het selecteren van dienst.
Let op:
- de SMS dienst is alleen beschikbaar voor aankoop van uw ticket;
- we kunnen de handelingen van de luchtvaartmaatschappij niet beïnvloeden, aangezien we slechts een tussenpersoon zijn tussen de luchtvaartmaatschappij en de passagier;
- als een luchtvaartmaatschappij de vlucht niet geannuleerd/uitgevoerd heeft en geen wijzigingen aangebracht heeft en daardoor de SMS-bericht was niet verzonden, de kosten van dienst worden niet gerestitueerd;
- in het geval van restitutie van tickets (om welke reden dan ook), wordt geld voor de dienst niet gerestitueerd;
- SMS-berichten vervangen niet de ontvangstbewijs, die u per e-mail bij het uitgeven van een ticket ontvangt. Wij raden passagiers aan om het af te drukken en bewaren tot het einde van de vlucht.
De informatie in het SMS-bericht is uitsluitend bedoeld voor informatieve doeleinden. We raden u aan de berichten die naar uw e-mail worden verzonden te lezen.
Dank u wel voor het antwoord
Indien u geen antwoord op uw vraag gekregen hebt,
neem dan contact op met onze
Klantendienst